Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Corona-update 07-04-2020

april 7, 2020

Het zijn onzekere tijden waarin je misschien wel bezorgd bent om je gezondheid of die van je naasten. Ook is in deze tijd de zorg in een heel korte tijd anders geregeld dan dat je gewend was. Zo is ook de huisartsenzorg veranderd en leveren we nu alleen spoedzorg. Spoedzorg is zorg voor klachten die levensbedreigend zijn of kunnen worden of klachten die blijvend schade kunnen geven. We willen voorkomen dat jij te laat belt. Maar hoe weet je nu wanneer je wel moet bellen?

Als je een klacht hebt die hevig is en ineens komt opzetten of een klacht die in een korte tijd heviger wordt bel ons dan. Je krijgt Jolet of Marion dan aan de lijn en zij kunnen met een aantal vragen inschatten wat er nodig is om je te helpen. Zo nodig overleggen zij met Marloes Beumer of Marieke Schoenmakers, je huisartsen.

Natuurlijk kan het ook zijn dat je een klacht hebt die niet spoedeisend is maar die al wel een tijd aanwezig is of waar je je veel zorgen over maakt. Ook voor zo’n klacht kun je contact opnemen met de praktijk. Dat kan telefonisch maar liever nog door middel van een E-consult via de MedGemak-app of MijnGezondheid.net. We beantwoorden je vraag dan binnen een paar dagen. Door gebruik te maken van de digitale weg, houden we de telefoon vrij voor spoed.

Sterkte en blijf gezond!